Leiding

Fleur Kleur (teamleider)fleur kleur – Maurice Flacard Vlijmen
(Iris Goldewijk)

Fleur Kleur is de moeder van Keet en is al net zo creatief als haar dochter. Ze vertelt allerlei verhalen, waarvan je nooit we of ze nu wel of niet echt gebeurd zijn.
Haar fantasie gebruikt ze ook voor haar eigen toneelstukken en ze naait haar eigen kleding in haar naaiatelier

Sterre StroomBestand:Sterrestroom.png
(Vera Scholten)

Sterre Stroom is een stoere vrouw die houdt van kamperen en reizen. Ze is altijd in voor een speurtocht of gave activiteit. Ook op het water weet ze de weg te vinden. Ze heeft stapels fotoboeken van de verre reizen die ze gemaakt heeft en waar ze graag over vertelt. Sterre woont samen met haar broer Steven op een boot.

Keet kleurBestand:Keetkleur.png
(Ilse Colijn)

Keet Kleur is een tiener. Keet is een echte kunstenaar: ze is vrolijk, en er zit allemaal verf op haar kleding. Voor het dorp maakt ze
de mooiste dingen en versieringen. Keet kan in haar creativiteit en enthousiasme ook wel een beetje ondeugend of brutaal zijn.

Stanley Stekker
(Thijs Pluimers)

Stanley Stekker - Scouting Assen | Johannes Post Groep

Stanley Stekker is de technische man van Hotsjietonia. Hij is gek op cijfers, schema’s en berekeningen.
Overal probeert hij constructies voor te maken en originele oplossingen te verzinnen. Soms is hij een beetje verlegen of let hij te veel op details. Aan het huis van Stanley zie je meteen dat er een uitvinder woont. Gelukkig zijn alle gevaarlijke dingen goed opgeborgen. Stanley is stiekem verliefd op Noa.

Professor PlofBeverleiding - Scouting Zona
(Tijmen Staman)

Professor Plof is de verstrooide professor met warrig haar en een witte jas. Professor Plof kan je helpen als je een oplossing zoekt voor een probleem. Hij ziet alleen niet altijd de gevaren in van zijn experimenten. Hij is de man van Rozemarijn en heeft de kas in de tuin van de boerderij ingepikt.

Bas Bos
(Gideon Nieuwenhuis)Hotsjietonia - Scouting Sint Jorisgroep 5

Bas Bos (rechts) is de altijd bezige en sterke boswachter. Hij is bijna altijd wel in het bos te vinden en weet alles over de natuur. Bas kan alle vragen over planten en dieren beantwoorden. Hij neemt graag de leiding en is ook wel makkelijk uit de tent te lokken.