Online Escape Room

NB: de escaperoom is offline, mocht je hem willen spelen, dan graag een mailtje naar info[at]scouting-rijssen.nl

NB: deze online escape room is speciaal gemaakt voor leden van scouting Rijssen, hij kan echter ook door anderen worden gespeeld. Wil je hem met je speltak spelen, neem dan eerst even contact met ons op. Dan kunnen we aangeven hoe we jullie hierbij het beste kunnen helpen.

Hallo allemaal, welkom bij de Online Escape Room van Scouting Rijssen! We vinden het natuurlijk ontzettend leuk dat je meedoet. Hier volgen enkele instructies…

* Elke kamer heeft een wachtwoord. In totaal zijn er 10 kamers. Wanneer je een kamer opgelost hebt, dan krijg je daarmee het wachtwoord van de volgende kamer.

* TIP: Pak er een kladblaadje bij om tijdens de puzzels dingen op te kunnen schrijven. Ook is het handig om hier een overzicht bij te houden van de wachtwoorden van de kamers die je tot dan toe gevonden hebt, zodat je eventueel nog weer terug kunt als dat nodig is.

* TIP: Werk bij het klikken op de volgende kamer met ‘ctrl + klikken’. Op die manier opent de nieuwe kamer in een nieuw tabblad, zodat je eventueel nog terug kunt wanneer het wachtwoord fout is.

* Op de pagina ‘hulpmiddelen’ (zie menu rechts) vind je diverse geheimschriften, codekrakers en andere hulpmiddelen die je verder op weg kunnen helpen tijdens de Online Escape Room. TIP: open deze pagina in een ander tabblad (ctrl + klikken).

* Kom je er toch niet uit? Dan kun je een mail sturen naar onlineescaperoom@scouting-rijssen.nl. Let op: wanneer we je een hint geven, dan kost dat wel 5 strafminuten! We kunnen helaas niet garanderen dat je direct antwoord krijgt, maar we doen natuurlijk wel ons uiterste best.

* Je kunt starten wanneer je wilt door het onderstaande aanmeldformulier in te vullen met je naam en e-mailadres. Je ontvangt dan per mail het wachtwoord van ‘Kamer 1’, en wij hebben dan het tijdstip waarop je start. De tijd stopt wanneer je het formulier op de pagina ‘Finish!’ hebt ingevuld.

We hopen natuurlijk dat jullie heel veel plezier beleven aan de Online Escape Room! Heel veel plezier en succes!!