Escape The Jungle

Zoals velen van jullie waarschijnlijk al wel gehoord hebben, hebben wij een escape room in de blokhut gemaakt. Het is begonnen met een Escape Room Challenge tegen andere scoutinggroepen, maar omdat er veel tijd in de voorbereiding zit, lijkt het ons leuk om ook onze eigen leden uit te nodigen voor het spelen van deze escape room.

De escape room is inmiddels klaar en door meerdere groepen gespeeld. Kijk bij de uitslagen in welke tijden de escape room gehaald is. Ook jullie worden uitgedaagd om deze escape room te spelen. Escape The Jungle speelt zich af in blokhut ’t Oosterhöfke, en jullie krijgen 75 minuten de tijd om te ontsnappen.

Er staan momenteel geen weekenden meer gepland waarop we de escape room opbouwen, maar lijkt het je leuk om deze spannende escape room te doen, stel dan een team samen van 4 tot 6 spelers en stuur een mail naar info[at]scouting-rijssen.nl. Wij gaan dan kijken wanneer we voor jullie de escape room kunnen opzetten.

Omdat wij wel kosten hebben gemaakt om deze escape room in elkaar te zetten, vragen wij een vergoeding van €5,- per persoon voor leden van scouting Rijssen en €10,- per persoon voor degenen die geen lid zijn van scouting Rijssen.