Tulpenbollenactie – bestellen

Ieder jaar gaan onze scouts de deuren langs in Rijssen om tulpenbollen te verkopen. Op een zaterdag in oktober lopen ze met rode, gele en paarse tulpenbollen door Rijssen. De zakjes met bollen worden verkocht en de opbrengst hiervan gaat naar de groep voor aanschaf van materialen en het onderhoud van de blokhut. Deze actie is jaren geleden geïntroduceerd door oûbaas Jan Ruijs.

Dit jaar vindt de tulpenbollenactie plaats op zaterdag 14 oktober a.s.

Iedereen die niet thuis is op deze zaterdag kan de tulpenbollen online bestellen via onderstaand formulier. De zakjes zijn dan op zaterdag 14 oktober tussen 8.30 en 16.30 uur af te halen bij de blokhut (A.H. ter Horstlaan 12a) of kunnen worden thuisbezorgd tegen een vergoeding van € 2,50 (alleen in Rijssen en in de buitengebieden). De zakjes kosten € 2,50 per stuk. Betalen kan (bij het afhalen) door middel van pinnen (de zakjes kosten dan € 2,55 per stuk) of contant.

Let op: alle bestellingen die uiterlijk vrijdag 13 oktober om 18.00 uur gedaan worden, worden voor u apart gehouden. Voor alle bestellingen die daarna binnen komen geldt: op = op!

Voor- en achternaam:

Adres: