EHBO

Namens de praktijkbegeleiding van Scouting Rijssen wordt er weer een EHBO training aangeboden. Deze zal met officieel snelcursuscertificaat van het Rode Kruis worden aangeboden. De training wordt gegeven door een externe trainer die lid is van het Rode Kruis in Enschede. De training is niet verplicht en als je bijvoorbeeld al een EHBO- of reanimatiediploma vanuit het werk hebt, ook niet nodig.

Met dit formulier willen we inventariseren hoeveel mensen er op training willen. In het formulier kun je je gegevens invullen en een paar dingen die relevant zijn voor de trainingen:

• EHBO training: geef hier aan of je een herhaling wilt of een nieuwe training nodig hebt. Als je in 2021/2022 ook de training hebt gehad, kies je hier voor herhaling, anders heb je een nieuwe training nodig.
  • Reanimatie: geef hier aan of je ook de reanimatie training wilt
  • Groep: geef hier aan of je ’s ochtends op training wilt of ’s middags (de trainingen zijn op zaterdagen, tijdens de opkomsten)

Financieel:
Indien je lid bent van onze vereniging zijn er geen kosten verbonden aan deze training.

Bij vragen over de training of dit formulier kun je naar Sabine.

Voornaam & achternaam:
    E-mailadres: