Holland Schwarzwald Stam

De Holland Schwarzwald Stam is een speltak voor Scouts vanaf 18 jaar, die volgt op de RSA-periode. De stam heeft ongeveer 50 leden.

Een opkomst van de Stam is meestal op een zaterdagavond en vind gemiddeld 1 keer per maand plaats. Een opkomst begint tussen 19:30 en 20:30 met koffie en heeft een flexibele eindtijd.

Alle opkomsten worden door de leden georganiseerd, hierbij komt enige voorbereiding kijken vanuit het organiserende groepje. Op deze manier heb je altijd een ander programma van waterkanopolo tot een barbecue, van Oktoberfest tot Bierproeverij. Daarnaast gaan we een keer per jaar op stamkamp tijdens het Pinksterweekend. Een geweldig spektakel wat je niet mag missen als lid van de Stam!