Hieronder een beschrijving waar je aan moet denken bij het organiseren van een stamopkomst:
- De voorzitter zal het organiserende groepje van te voren benaderen om te vragen wat ze hebben bedacht en hoe dit vorm wordt gegeven.
- Ongeveer een week van te voren krijg je van de chef horeca een appje waarin staat wat er op dit moment aan voorraad aanwezig is op de blokhut. Als organiserend groepje aan jullie de taak om dit aan te vullen. Tevens lever je na de opkomst het statiegeld weer in.
- Wanneer je inkopen hebt gedaan voor een opkomst, bewaar dan altijd de bonnetjes. Dit zodat je het geld terug kunt krijgen. Er geld een limiet van €100,- per opkomst. Dit is exclusief de inkoop van drinken/snacks. Heb je meer geld nodig, benader dan even de penningmeester.
- Na de stamopkomst zorg je dat de blokhut weer schoon is. Dit dient gebeurd te zijn voor de eerste opkomst.
- Zorg dat de stamleden minimaal één week van te voren op de hoogte zijn van de opkomst.
- Mocht je hulp nodig hebben met de organisatie van de opkomst? Benader het stambestuur.
- Als organiserend groepje ben je zelf verantwoordelijk voor het draaien van de bardienst.
- Een opkomst begint over het algemeen om 20.00u met koffie en om 20.30u wordt er gestart met het programma. Hierin mag je uiteraard wat schuiven als dit nodig is voor het programma, wel belangrijk om dit goed te communiceren.
- En het belangrijkste: maak er een gezellige avond van met elkaar!